Trött på kalla samtal?
Den nya säljmodellen är här och anpassad efter kundens önskemål och behov. Den digitala utvecklingen har lett till att kunden spenderar väldigt mycket tid online och på sociala medier. Med den här utbildningen får du med dig alla verktyg och den strategi du behöver för att lyckas med social selling och att nå dina kunder på rätt sätt och där de finns.
Utbildningen består av två avsnitt uppdelat på två halvdagar med minst en veckas uppehåll mellan utbildningsdagarna så att du har möjlighet att implementera vad du har lärt dig. Efter första utbildningsdagen kan du börja direkt med ditt arbete gällande generering av leads, kundkontakter, struktur och arbetsprocess.
Kursmaterial ingår.
Ta med din laptop för workshop och eget arbete.
Förkunskaper krävs, du bör ha en LinkedIn-profil samt ett Twitterkonto.
Del 1
Genomgång och föreläsningar samt workshops.
Del 2
Genomgång och föreläsningar samt workshops.
Det finns sen möjlighet för ytterligare uppföljning och fortsatt coachning
Kursorter och datum för öppna utbildningar
STOCKHOLM
Datum: Onsdag 8/6
UPPSALA
Datum: Torsdag 31/3 | Del 1
Inga platser kvar.
GÄVLE
Datum: Måndag 4/4 | Del 1
Tid: kl.16.00 – 19.00
Plats: CH Scandic Hotell
Del 2 i april och maj.
Innehåll
UTBILDNINGEN GER DIG:
MÅLSÄTTNING – STRATEGI – PROCESS – VERKTYG – IMPLEMENTERING – ROI
Alla våra konsulter och utbildare är
|
Kontakta oss för mer information gällande företagsanpassade utbildningar.
IBM är ett exempel på ett framgångsrikt företag
|
Läs mer på sidan Social Selling B2B.
Läs mer om social selling på bloggen:
**Generera fler leads med social selling.
**Säljarens nya roll
**Social Selling är slöseri med tid och resurser om säljchefer och säljare inte har en klar strategi och process